Voordelen op het gebied van bestellen, prijs en betrouwbaarheid
U bent bezig met klussen en ziet de stapel afval oplopen. U wilt hier zo snel mogelijk vanaf, omdat het in de weg begint te staan en u op verschillende plaatsen afval heeft liggen door het huis of de tuin. Door middel van het huren van een kluscontainer kunt u al uw afval op één plek kwijt. Uw werkplek is dan vrij van al het afval van de vorige dagen of weken. Maak uw werkplek dus snel afvalvrij en bestel een kluscontainer. Om u te overtuigen een kluscontainer bij onze containerverhuur te huren hebben wij alle voordelen van het huren van een kluscontainer bij ons op een rijtje gezet. Er zijn voordelen omtrent het bestelproces en de prijs. Ook kunt u onze betrouwbaarheid verifiëren door middel van twee bedrijven, waar wij bij aangesloten zijn. Mocht u nog vragen hebben over onze containerverhuur dan kunt u ons bellen (telefoonnummer staat op de website) of contact opnemen via het contactformulier.
Voordelen op het gebied van het bestelproces van de kluscontainer
Wanneer u de kluscontainer gaat bestellen heeft u natuurlijk al in gedachten wanneer u de kluscontainer zou willen ontvangen. Vaak is het zo dat u de kluscontainer zo snel mogelijk geleverd wilt hebben. Dat is voor ons geen probleem, aangezien u de kluscontainer al voor de volgende dag kan bestellen (als u de kluscontainer op een werkdag bestelt). De container kan dus al binnen 24 uur voor uw deur staan. Ook bieden wij in sommige gevallen de optie om de kluscontainer op zaterdag te laten bezorgen (met toeslag). U hoeft dus niet nog dagenlang met afval thuis te zitten. Ook is het bestellen van de kluscontainer snel gedaan, omdat u bij onze containerverhuur niet eerst het hele proces van het aanmaken van een account hoeft door te lopen. U kunt zonder account de kluscontainer bestellen en hoeft alleen de volgende gegevens in te vullen: uw naam, telefoonnummer, e-mailadres en adres. Het kan natuurlijk zo zijn dat u niet binnen ons aflevergebied woont. Hiervoor hebben wij een oplossing bedacht. We werken namelijk samen met partners door heel Nederland. Wanneer u niet binnen ons aflevergebied woont zullen wij uw bestelling doorgeven aan een van onze partners. U zult geen verschil merken in werkwijze. Wilt u weten welke partners in uw aflevergebied leveren, dan kunt u op onze websites zien met welke partners wij samenwerken onder het kopje ‘partners’.
Voordelen op het gebied van de prijs van de kluscontainer
Wanneer u een kluscontainer gaat bestellen wilt u natuurlijk geen hoge prijs hoeven betalen. Ook wilt u van tevoren weten met welke prijs u rekening kunt houden. Om u een duidelijk beeld te geven van de prijs werken wij met all-in prijzen. Dit betekent dat de prijs die u op de website ziet ook het bedrag is wat u kwijt zult zijn aan het huren van de kluscontainer. Er zullen tijdens of na het bestelproces geen milieutoeslagen of andere heffingen bovenop komen. Ook is het zo dat er een huurprijs van 4 weken in de prijs zit. Pas wanneer u de kluscontainer langer dan 4 weken voor u deur wilt laten staan zult u een dagprijs van 2 euro moeten betalen. Houdt er wel rekening mee dat u ten alle tijden het formulier op de website moet invullen als u de kluscontainer wilt laten ophalen door ons. Wij komen de kluscontainer niet automatisch na 4 weken ophalen. Naast de voordelen met betrekking tot onze all-in prijs werken wij ook niet met een borg. U hoeft dus geen hoog bedrag voor niks te betalen. In bijna alle gevallen is het namelijk zo dat de kluscontainer zonder schade aan ons geretourneerd wordt. Wanneer u de kluscontainer niet zelf verplaatst nadat onze medewerker de kluscontainer heeft gebracht is de kans ontzettend klein dat er schade ontstaat aan de kluscontainer.
Wij hanteren de scherpste prijzen zodat u op een makkelijke manier van uw afvalstromen af komt. Ook al hanteren wij de beste all-in prijzen, er zijn een aantal redenen waarom een bouwafval container niet goedkoper kan.
De betrouwbaarheid van onze containerverhuur
Het is logisch dat wij ons focussen op onze voordelen en deze willen benadrukken. Echter, u kunt uitgaan van de betrouwbaarheid van onze containerverhuur en zelfs nagaan of wij echt de goede service verlenen die wij claimen te verlenen door de reviews te lezen van onze klanten. Bovenaan de website staat het gemiddelde cijfer gegeven door klanten. Naast het gemiddelde cijfer staat het cijfer van de hoeveelheid reviews waarop het gemiddelde cijfer gebaseerd is. Wanneer u op de hoeveelheid reviews klikt zal u worden verwezen naar de website van de Feedback Company. De Feedback Company is een website voor reviews van bedrijven. Zij zorgen dat de reviews gegeven door de klanten geverifieerd worden, zodat bedrijven hun reviews en gemiddelde cijfer niet kunnen manipuleren. Inmiddels hebben al veel klanten hun review achtergelaten op de website van de Feedback Company. In de reviews wordt bijvoorbeeld onze klantvriendelijkheid genoemd, onze snelle levering en dat wij de kluscontainer altijd op tijd komen leveren. Mocht u dus zeker willen zijn van de betrouwbaarheid van onze containerverhuur lees dan snel de reviews op de Feedback Company. Naast de Feedback Company wilden wij ook samenwerken met Webshop Keurmerk, zodat u er zeker van bent dat u de kluscontainer huurt op een betrouwbare website. Voor de samenwerking met Webshop Keurmerk moest onze website aan verschillende voorwaarden opgesteld door Webshop Keurmerk voldoen. De website moest namelijk verschillende pagina’s en informatie bevatten, waaronder een contactpagina, een klachtenpagina, een privacy policy pagina, betaalinformatie, retourinformatie, verzendkosten en levertijd, prijzen inclusief btw en de algemene voorwaarden van webshop keurmerk. Onze website voldoet aan deze voorwaarden, waardoor wij met trots kunnen zeggen dat wij aangesloten zijn bij Webshop Keurmerk.
Lees ook onze blogs over: 5 tips voor bedrijven om zich voor te breiden op een duurzame bedrijfsstrategie en recycling, upcycling en dowmcycling, wat houdt het in?